رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرمریانج گفت: روزانه بیش از ۷ هزار قرص نان برای مناطق سیل زده پخت می‌ شود.

پخت روزانه  ۴ هزار قرص نان با تلاش جهاد گران موکب امام رضا (ع) شهر مریانجبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نادر پور سبزی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرمریانج به کمک‌های مردم مریانج به مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: پس از اعلام سردار قاسم سلیمانی مبنی بر کمک رسانی موکب‌های اربعین سراسر کشور به مناطق سیل زده، موکب امام رضا (ع) شهر مریانج نیز فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد.

وی ادامه داد: با توجه به نبود امکانات کافی در مناطق سیل زده و قطعی آب، برق و گاز، پخت نان و ارسال به این مناطق را در دستور کار خود قرار گرفت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرمریانج بیان کرد: در اولین اقدام با رایزنی با تعدای خیر، آرد لازم تهیه و مقدمات برپایی یک نانوایی درمحل مسجد پنج تن آل‌عبا مریانج فراهم شود.

پور سبزی ادامه داد: با حضور جهاد گران موکب امام رضا (ع) شهرمریانج پخت نان را بدون وقفه و از ابتدای صبح تا آخر شب با چند شیفت کاری  روزانه نزدیک به ۴ هزار قرص نان از این نانوایی پخت می‌شود.

وی افزود: با دو نانوایی در شهر مریانج رایزنی شد تا در مواقع استراحت و خارج از ساعت کاری خود به صورت جهادی هرکدام یک‌ هزار و ۵۰۰ قرص نان را پخت کنند و تحویل این ستاد دهند.

وی در پایان ادامه داد: مجموعا ۷ هزار قرص نان از شهر مریانج توسط ستاد عتبات عالیات استان، به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ب

پخت نان برای مناطق زلزله زده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار